kvällsfunderingar

Jag är en såndär person som är mitt emellan en typ nobody, syns inte i mängden men heller inte helt bortglömd, sådär mitt emellan. Är inte bäst i skolan men heller inte sämst, flest VG några MVG och några få G. Jag är inte jätte tjock men ändå inte märkbart smal (enligt mig). Har en vardaglig klädstil, mina dagar ser i stortsett likadana ut, jag vaknar går till skolan åker hem sköter hästarna och sen går och lägger mig igen. Sådär typ normal, en i mängden, jag vill inte vara "normal". När ska det hända någonting i mitt liv, this is it? Är det det här man kämpar för varje dag? Jag känner att jag måste ta tag i mitt liv och göra nåt vettigt av det, om jag nu ska leva vill jag inte leva såhär i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0