jag lever

Ja jag lever men det är inte mer än så. Har praktik nu som är det mest värdelösa jag gjort och dagarna går så sakta. Men ett huvudmål om dagen kommer jag undan iaf, vilket är väldigt bra. Förra veckan tog en av mina behandlare puls och blodtryck på mig eftersom dom anser att jag har en alldeles för låg vikt (vilket inte stämmer) och då visade det att min puls hade stigit och det blev panik och dom tog in läkaren osv. Så satt dom där och hade en liten föreläsning om hur farligt det är för hjärtat och kroppen. Som om jag inte hört det förut liksom. Nåväl jag satt där och tittade runt i rummet utan större intresse för dom och nickade som om jag lyssnade och sa att det inte var någon fara. Fick åka till enheten för att kolla puls och blodtryck igen en extra gång den här veckan och det visade sig att pulsen hade gått ner lite. Den hade ytterligare gått ner när jag var tvungen att träffa läkaren igår. Och på tal om henne så har jag aldrig riktigt tyckt om henne av någon anledning och den här gången var det inte bättre direkt. Hon blev crazy och sa typ att du behöver så mycket kärlek och började krama om mig när jag låg där på båren i hennes rum. Jag tänkte wtf? Sen sa hon att när man är runt dig får man sånahär attacker att man bara vill hålla om dig och krama dig och så sant som det var sagt det gjorde hon och det var liksom inte en liten kram eller en klapp på ryggen utan hon typ höll fast mig och jag försökte slingra mig ur hennes lilla grepp där men det gick inte utan jag fick stå där och kramas med en människa jag inte känner med hennes ansikte upptryckt i mitt typ. Läskig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0