hejhej ångest!

Hej. Jag har sån förbannad jävla ångest hela tiden hela jävla dagarna. Blir förbannad och irriterad på allt och alla, orkar inte vara arg konstant det tar så på krafterna. Det spelar ingen roll vad jag gör för att avleda ångesten, i onsdags var jag ute och gick och red och tog bort gammalt tungt blött hö ur hästarnas vinterhage. Inte ens det hjälper ett dugg, har ont i hela kroppen än. Rätt åt mig. På kvällen stod jag och nopprade ögonbrynen och plötsligthugger jag till mig själv i armen med pinsetten så det blev ett skärsår, sen slog jag mig med den hårda kanten på hårborsten på benet i armen så jag fick blåmärken. Det hjälpte inte heller. Idag har jag varit på äs-enheten. Hade möte med båda mina behandlare, vi skulle prata om dagvården. Dom ville väga mig, jag vägrade och då kommer kommentarena " kan vi inte ta en vikt snälla, när jag tittar på dig ser jag att benen sticker ut här *han känner på mina skulderblad*" "men nej jag tänker inte väga mig!" sen kommer nästa "jo snälla nu tar vi en vikt *hon känner på min axel* nu börjar jag bli orolig, din vikt var ju så låg förra gången" Tillslut gav dom sig och vi gick in i samtalsrummet, egentligen kom vi ingen vart med samtalet ingenting bestämt iaf. "Vi måste göra någonting nu, du är inte långt ifrån avdelning 60 och nu när du är över 18 finns det ingen chans att du kommer in på våran avdelning, störst risk är att det blir vuxenpsyk" Fick till och med ett erbjudande att jag bara behövde äta 60% av en måltid men det är ändå alldeles för mycket, vågar inte ta steget ångesten dödar mig som det är ändå. Har även hunnit med bowling, bio, massage med mamma och lillebror, var en riktigt mysig dag. Nu ska jag fortsätta vara arg och kolla på nåt äckligt program på tv. Jag kan inte lägga in bilder eller göra styckesindelningar i inläggen för jag skriver från telefonen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0