fet som ett svin, jag kommer aldrig bli fin

Hallå! Min uppdatering suger som ni märker. Men jag var med om en snowboardolycka för snart 2 veckor sen och skadade ryggen och har verkligen inte haft motivationen eller orken till att blogga. Mina smärtstillande mediciner gjorde att jag kände mig hög sen somnade jag, typ. Så rolig har jag varit på sistone. Nåja vägde mig imorse första gången på jätte länge kändes det som. 47,9kg visade vågen, vilket ger ett bmi på 16,6. Det känns helt okej, men det är inte tillräckligt! Mina behandlare på äs-enheten har länge försökt komma på ett sätt att hjälpa mig, då dom tycker jag bara blir sämre och går ner i vikt och dom känner att dom inte räcker till. Därför har dom erbjudit mig att träffa en psykolog inom vuxenpsyk som tydligen gärna ville hjälpa till. Jag skulle tänka på saken att träffa henne men med mina behandlare. Men vi får se, orkar inte lära känna någon ny person. Dessutom vill jag inte ens bli frisk. Får se när jag uppdaterar nästa gång. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0