Deppig

Det här är verkligen inte den muntraste bloggen precis, men grejen är för att jag skriver för min del, måste ha en ventil. Men jag mår så äckligt dåligt, idag har jag gråtit jätte mycket, fått panikångest osv. orkar inte ha det så här. Jag och lillebror är väldigt osams och pratar knappt med varandra. Kalaset igår gick bättre än väntat faktiskt, vilket är positivt! Pappa och jag missförstår varandra och allt blir rörigt. Mamma gör allt för att hålla mig och lillebror uppe trots att hon själv har det så himla jobbigt. Väldigt flummigt inlägg, men en snabb uppdatering om läget. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: 2 år? Nu känns allt så meningslöst. Jag är trött efter bara några månader och du har fått stå ut med skitvården i två år. Och precis, man blir inte glad bara för att man går upp i vikt. Kram på dig med!

2012-03-05 @ 22:54:49
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0