-

Godmorgon! Hade sovmorgon idag, tror ni det gick att sova? Nej. Vaknade och trodde jag hade försovit mig så kollar jag på klockan 07.03, Fuck! Min rastlösa själ ville inte alls somna om, då gick jag ut och fixade klart stallet, så det slipper jag i eftermiddag iaf. Imorse så hade jag sån smärta i magen att jag bara låg och skrek, mamma har tvingat mig till en tur till akuten ikväll. Förövrigt är jag helt slut skulle bara vilja lägga mig under täcket och gömma mig från omvärlden. Ska iaf vara hemma imorgon, jag orkar inte med skolan. Vi har så mycket plugg just nu så det känns som att jag kommer drunkna i berget av läxor. Förresten igår hade jag uppskrivning för körkortet och jag klarade det!!! Lycka. Nu ska jag ha körlektion. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0