-

Hej. Igår var jag på stan med mormor för hon skulle köpa jeans och skor så då följde jag med som sällskap. Jag hade provat ett par jeans med Bv för någon vecka sen som jag blev helt kär i. Då igår slog jag till och köpte dom, storlek 24/32. Jag fattar inte hur jag kan ha dom när jag känner mig så jävla fet. Orkar inte se mig i spegeln och se att jag är tjock trots att jag har gått ner några kilo.. kommer aldrig få se dom benen jag drömmer om på mig. Idag var jag på stan igen, fast med mamma haha. Några kalorier borde blivit brända iaf. Sen är det där med att träffa folk, jag klarar inte av det. Träffade en "kompis" som jag inte har kontakt med längre och hon kom fram och kramades osv, och sa att vi måste hitta på nåt nån dag och att jag skulle höra av mig, aldrig att jag kommer höra av mig, hatar att umgås med människor jag inte känner bra. Dessutom har hon också ätstörning. Vid det mötet fick jag panikångest, mitt hjärta slog superfort och fick värsta hotflasharna och blev helt röd i ansiktet och trodde jag skulle svimma. Fy fan vad störd jag är. Sen såg jag en annan kompis som är den andra jag kan umgås med då fick jag ännu en panikångestattack och gick in i provhytten och gömde mig och började hyperventilera, sen tänkte jag "skärp dig för fan så här kan du inte hålla på!" Så jag gick jag fram till henne och då var det inga problem. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0