-

Hallå! Den här dagen har jag varit helt slut och bara suttit vid datorn i stortsett. Sen åkte jag till pappa för att fixa hästarna, det var skönt att röra på sig lite. Har inte varit ute och motionerat på ett tag och orsaken till det är att jag blir helt slut och får hjärtklappning när jag går upp för trappan i huset. Och när jag går en längre sträcka gör det så ont i bröstet att jag nästan inte får luft. Tror jag börjar få en förkylning eller nåt. Men grejen är när jag är ute och går så går jag alltid så himla fort för det känns alltid som att det är någon som jagar mig, det är jätte hemskt, haha vad knäpp jag är. Nu tänkte jag ta en varm lång dusch och sen kolla på biggest loser. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0