-

GODmorgon! Min morgon har börjat väldigt bra faktiskt! Ätstörningsenheten ringer och väcker mig och säger att mötet idag är inställt för att en av dom är sjuk och att imorgon blir det inget möte om dagvården utan bara ett vanligt, vilket jag kan leva med. Och nu till det bästa; vågen visade 48,3 kg ?! Snacka om att jag blev glad! Mitt bmi ligger just nu på 16,8. Igår tvingade mamma med mig till akuten med min magkatarr. Där fick jag först starkare mediciner sen en remiss till gastroskopi (?) Då ska dom gå ner genom halsen med en slang med en kamera på för att se så jag inte har magsår. Idag är jag hemma orkade verkligen inte gå till skolan. Så idag ska jag bara vila och njuta av ett tomt hus. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: hh

shit vad avancerat det låter, är du nervis? vad beror magkatarr över? stress?

2012-03-08 @ 12:35:47
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: svar:

Ja jag är jätte nervös, usch! Får hoppas att dom ser vad som är felet iaf. Ja det är väl mest på grund av stress sen hjälper väl inte oregelbundna måltider till precis haha...

2012-03-08 @ 20:30:33
URL: http://takecontrolofyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0