vaknade på fel sida

Jag vaknade vid halv 9, tog en dusch. Sen kommer det vanliga jävla problemet, välja kläder. Vad fan ska man ha på sig när man känner sig fet i allting? Provade, tog av mig, bytte igen och om och om igen. Har sånt komplex för mina bröst, 70b visst det kanske inte är jätte stort men det känns som typ 90f eller liknande. Jag tycker inte att någon bh passar. Efter mycket om och men så drog jag på mig en sport -bh, en huvtröja och mina favoritjeans. Och inte nog med det är mina omeprazol slut mot magkatarr så har cp ont i magen. När jag kliver på bussen sitter 2 i min klass och frågar "ska du med till maten?" Yeah sure som om jag förtjänar det, så tackade nej. Men tror jag ska följa med ändå men självklart inte äta. Hejdå nu ska jag och min kompis ångest umgås lite, blir alltid lika glad när hon kommer, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0