tack och hej

Jag vill bara dö. Flytten blev en flopp, min bror var cpjobbig, jag sa sluta han slutade inte jag slog han i magen men inte jätte hårt, han slog mig 2 gånger hårt i magen mamma drog bort honom och sen sprang han ca 1 km utan skor. Vi körde efter med bilen och fick på han skorna och sprang resten hem till pappa 2 km sammanlagt. Direkt när han kom hem sprang han ut till gymmet. Mamma försöker prata med honom, hon kommer sen ut i bilen gråtandes. Vi åkte till lägenhet och mamma ringde till pappa och bad honom att ta hand om lillebror men han anser att vi är stora nog att klara oss och det ska inte vara nåt daltande med oss. Pappa tycker nämligen att mamma gör det för att hon typ visar att hon bryr sig om oss. Pappa och hans nya tjej var fulla som vanligt så det sket väl han i. Så mamma åkte till lillebror hos pappa för att han verkade inte speciellt engagerad och mamma ville inte lämna honom när han var så arg och ledsen. Det verkar som pappa heller sitter med sin nya tjej och dricker istället för att ta hand om sin son som mår pissdåligt. Mindre lyckad fredag, orkar inte, allt faller gång på gång och går i tusen bitar, jag vill inte mer nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0