suck

Det blev en alldeles för stressig morgon för att hinna uppdatera. Jag gjorde klart ett arbete med mina classmates, vilket kändes väldigt skönt då är man undan med en uppgift iaf. Sen åt vi lunch och ja inklusive mig, pannkaka, sylt och grädde.. Fick en välförtjänt fet ångest av det, skyll dig själv. När vi satt och åt pratade en i min klass om att hon hade träffat en tjej från våran skola på praktiken (sjukhuset) och får inte säga vem det är men hon berättade " det är en tjej med anorexia och bråkade skitmycket med sin mamma" Då säger en annan "haha är det du (alltså jag) och började skratta". Jag försökte skämta bort det och säga "men haha jätte kul" osv. Självklart var det ju inte jag på sjukhuset, vet inte riktigt om jag ska ta kommentaren som en komplimang eller inte. Jag hade även körlektion idag och det gick bättre än förra gången så det kändes bra. Juste jag har sån himla träningsvärk från igår, jag älskar det! Nästan mer än att när jag ställer mig upp blir allt svart haha. Aja nu ska jag ut på promenad, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0