Snabbt inlägg

Hej! Tänkte bara göra ett snabbt inlägg, är med min pojkvän men nu är han i duschen. Skulle ha varit middag idag med farmor och farfar men det blev en massa strul. Pappa och mamma bråkade på sms, pappa bröt ihop, farmor kom och "tröstade" honom. Min bror pratade med farmor på skype då hörde vi hon och farfar började prata om att mamma jävlas med pappa varje helg och gör att han aldrig får sova osv. Blir så trött, det är så jävla jobbigt att dom ska bråka hela tiden och att farmor ska lägga sig i. Så det blev att beställa pizza istället för att pappa inte orkade, suck. Tog en hawaii special, med banan, ananas och curry, snacka om fet ångest. Har även en sån jävla magkatarr så jag tror jag avlider. Förövrigt så somnade jag vid halv 4 och vaknade vid halv 6, riktigt skönt!


Ja det är mina feta ben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0