Lite kvällsfunderingar

Är så trött på att min pappa bara tänker på sig själv. Åh jag orkar inte. Det enda som är bra är att pappas nya tjej inte heller vill äta så mycket. Så när pappa tjatar på mig med maten säger hon åt honom att låta mig vara då gör han det. Nu är jag iaf hos mamma och myser och tittar på tv känns faktiskt bra. Hemma känns inte som mitt hem längre, jag kan inte ens skita i mitt eget hem utan att det känns konstigt. Fuck. Fy fan jag är så jävla sämst att jag inte kan stå emot godissuget. Är hungrig typ jämt nu för tiden, är ganska säker på att det är p-pillrena, men jag måste stå ut tills biverkningarna ger sig om dom nu gör det. Nu ska jag dricka en kopp te och äta en macka, måste nämligen göra det för dom sömntabletter jag tar våldtar min mage annars, det suger. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0