Lång dag

Åkte 7 imorse och kom hem 21, trodde aldrig att dagen skulle ta slut! Hade öppet hus i skolan där skulle vi ha en lektion i att lära oss att ta sprutor, vi fick träna på apelsiner haha! Vi skulle också träna på att ta puls och blodtryck på varandra. Läraren skulle visa på mig och då sa hon att den den man har runt armen var för stor, jag sa: äh det är den väl inte. "Jo din arm är ju inte speciellt grov precis" Hon vet om min äs..

Till kvällsmat blev det en laxfilé och en potatis, i skolan fick vi en fullkornsmacka med ost och sallad, jag tog bort osten sen en apelsinfestis till. Har även gått ganska mycket idag, sammanlagt kanske det blev en timmes promenad iaf. Nåja det får duga. Jag är helt slut och ska nog gå och lägga mig nu, ska upp tidigt och iväg med min häst till strömsholm för återbesök. Han fick kolik dagen innan julafton och blev kvar där en vecka. Då hade han fullt i magsår stackarn, så han har fått medicin mot det och imorgon ska dom gå ner med kamera i magen och kolla så att det är borta. Usch min lilla bebis.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0