Kvällis

Det blev en promenad med hästarna i ungefär 1,5 timme. Högt tempo, pigga småkillar som sällskap helt super! Nu sitter jag och kollar på "biggest loser" och försöker ta mig till duschen men det verkar som att det får bli imorgon bitti.

Imorgon är det möte med mamma, pappa, överläkaren och mina 2 behandlare. Även vägning, är lite nervös faktiskt. Det värsta är att dom hotar med vuxenpsyk om jag inte börjar äta, men helt seriöst så oroar jag mig inte över det. Dom pratar och säger så mycket men det händer liksom inget i stort sett. Dom kan ringa till mamma och pappa och ha ett möte och säger "nu måste vi ta och göra något åt hennes viktnedgång eller att hon inte går upp" sen händer det inte så mycket mer. Har mätt min kropp lite och tänkte göra ett nytt inlägg om det. Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0