helt slut

Gick på bandet i snabb takt i 30 min, brände ca 230 cal, 3,1 km. Höll på att svimma när jag gick av, fick blåsor UNDER fötterna, asså vaa? Ont gör det iaf men det var riktigt skönt att röra på sig, mamma är på jobbet så då passade jag på. Ska ta en dusch och sen får vi se vad jag hittar på, diskar åt mamma kanske? Hon hade ju trots allt mockat åt mina hästarna. Idag när jag gick in på facebook och såg jag att pappas nya tjej hade skrivit: jag älskar min älskling och jag är så glad över det." Liksom dom har varit "tillsammans" i max 2 månader. Så jävla pinsamt. Ikväll blir det middag hos pappa med farmor och farfar så det var tur jag tränade! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0