heej

Det blev att jag fick gå på promenad själv, lillebror orkade inte. Men som tur är har jag mina två shetlandsponnysar som så gärna gör mig sällskap. Idag var dom extra pigga och fulla av bus, jag som trodde jag hade en någorlunda kondition, men icke jag flämtade som en hund och smakade blod i käften och trodde jag skulle dö. Jag tog den längsta promenaden för att småttingarna skulle få ut sin energi men inte hjälpte det fortfarandehelt tokiga. Ändå gick vi upp och ner i branta backar i ca. 50 min men dom trippade så glatt trots det som om dom inte hade gjort något alls haha! Nu ska jag ut och mocka och göra kväll åt dom, sen ska jag åka till mamma. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0