Godnatt

Hej! Har varit på hemmagymmet med lillebror i 45 min, gjorde 60 situps, benpress 3x10, plankan 45 sek och lite mer men vet inte riktigt vad det heter och hur man ska förklara haha. Förövrigt gick dagen i ungefär samma spår som morgonen, följde med min klass till matsalen men drack bara ett glas lingondricka. I början tvingade jag i mig mat i matsalen för att ingen skulle "märka" och tycka det var lite misstänksamt. Nu bryr jag mig inte, dom vet dessutom om min äs, pga att jag är borta ganska mycket på samtal och att jag inte äter i matsalen. Dom har till och med frågat rätt ut om jag har anorexia, men jag förklarar vänligt att jag inte har det utan "bara" en ätstörning. Jag är också för fet för den delen.

Mat idag:
Frukost: 2 mackor (grovt bröd) 1 banan, älskar att ha det på mackan.
Lunch: 1 glas lingondricka
Middag: wookade grönsaker med ris och kyckling (halv portion, om inte mindre ändå men bättre att skriva för mycket än för lite) 1/2 dl fiskgryta typ och 1 ½ potatis dock var det 3 timmar senare när jag kom till pappa, blev tvingad, fick ångest men åt för att behålla "husfriden".
Kvällsfika: 1dl yoghurt 0,75 dl müsli, 2 glas mjölk. Detta var efter träningen.

Fy fan vad mycket det ser ut, jag som tyckte att jag inte hade ätit så mycket idag men det hade jag visst. Jag kommer aldrig bli smal i det här tempot och speciellt inte när dom på äs-enheten har stenkoll på mig. Fuck it! Nej nu ska jag försöka sova blir att gå upp halv 6 och släppa ut hästarna, ifall nån ville veta liksom haha! godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0