Godmorgon...

...nej min morgon har inte varit god alls faktiskt. Vaknade av klockan 5.45 gick ut till hästarna för att göra iordning min bebis tills vi skulle åka. Men då hade han råkat få mat av min farmor som brukar sköta dom på morgonen i veckorna. Så då kunde vi inte åka för att maten skulle inte hinna försvinna och då kunde dom inte se ifall de fanns nåt magsår kvar. Det sög. Den 7 februari ska vi dit istället.

Nu sitter jag i mitt rum och tittar på nyhetsmorgon med ögonlock tunga som bly. Funderar starkt på att gå och lägga mig igen, har nämligen ingen skola idag så jävla skönt! Ska ta en promenad senare.

mammas kommentar idag när jag var dit en sväng nu på morgonen: Kom ihåg att äta idag nu, du måste försöka sova lite också du ser så trött och mager ut.

Till frukost:
1,5 dl päron/vanilj yoghurt, 1 dl müsli och ett glas mjölk

Nej nu ska jag försöka sussa, hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0