fullt upp

Hej! Idag har det varit ännu en dag med fullt upp. Var till Ikea och köpte bl.a en säng till mig, ett skrivbord, bokhylla och diverse småsaker. Har gått o stortsett hela dagen så har lagomt ont i fötterna och ryggen. Maten idag blev 2 kanelbullar, en korv m bröd och lite tacos när vi kom hem. Nu ligger jag i min nya gosiga säng och kan inte somna och har kukont i magen pga magkatarren, imorgon hoppas jag att mina mediciner har kommit in som egentligen skulle ha kommit in i fredags. Jag ligger och fryser som en liten unge trots mitt superstora och tjocka täcke. Imorgon har jag körlektion igen då ska vi öva inför halkbanan. Den här veckan har jag ganska mycket i skolan också vilket jag blir jätte stressad av, jag måste även lägga ner tid på körkortsteorin den här veckan om jag ska ha någon chans att klara det. Usch vill bara dra täcket över huvudet och stanna i sängen resten av veckan, har inte alls någon lust. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0