förmiddagssvammel

Hej! Hann inte uppdatera imorse då jag var tvungen att gå upp tidigt för jag skulle till körskolan halv 9. Det är 3-4 mil från där jag bor, går även i skola där på andra året på omvårdnadsprogramet. Riskettan gick bra, det var bara att sitta och lyssna. Det var bara väldigt jobbigt att det var så mycket folk, hatar folksamlingar! Igår hade jag körlektion också, fick byta till en annan körlärare en gubbe som satt och klappade mig på låret när jag körde, fy fan! Förresten igår åt jag inget godis eller sött alls och jag gick så mycket jag kunde under dagen. Imorse blev det två mackor och en banan, till lunch åt jag och bästavän på subway. Tog ett halvt fullkornsbröd med kyckling, sallad och gurka, ingen dressing. Vi hade rabattkuponger så det ingick en kaka.. fuck. Dock kommer jag inte hem förens sent idag för min skola har öppet hus. Då behöver jag inte äta Kvällsmat iaf! Det får väga upp kakan, usch jävla ångest och jävla kaka. Nu sitter jag i skolan och väntar på att bästavän ska sluta. Tänkte göra ett inlägg med lite fakta om mig, ifall det kikar in någon läsare. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0