Dålig dag

Dagen började med samtal på ätstörningsenheten, och som tur var glömde hon av vägningen! Samtalet innehöll inte så mycket intressant, hon klagar på att jag är så mager osv och jag säger självklart emot för jag vet att hon överdriver. Hon frågade också hur jag fick ihop att jag tycker att jag tjock medan alla läkare och personer i min omgivning säger helt tvärtemot. Svarar att det bara är så och att alla bara säger så och överdriver. Men på fredag har möte med överläkaren, mamma pappa och mina två behandlare, då blir det vägning och prata om mina mediciner: fluoxetin- ångestdämpande och antidepressiv ( helt värdelösa enligt mig) lergigan- sömnmedel (också helt värdelösa, det är dom jag får så ont i magen av och inte hjälper dom heller helt ovärt) Levaxin- medicin mot sköldkötteln (jag har fel på min ämnesomsättning har jag för mig att det är) haha jag har ingen koll! Har varit på körskolan idag och det gick sådär, det är så mycket som man ska hålla koll på. Hade manöverträning också och då skulle man köra slalom, stanna, backa och vända och köra slalom tillbaka på 40 sek. Jag klarade det men det var på gränsen sa han. Hade bara en lektion i skolan idag, engelska, jag har en sån otroligt tråkig engelskalärare. Samtidigt hittar han på så otroligt tråkiga uppgifter, vi satt en hel timme och lyssnade när han pratade om litteratur på engelska. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0