Äckliga söndagar

Hej hej. Den här helgen har det blivit alldeles för mycket godis och söndagar är så jävla äckliga. Jag känner mig alltid extra flottig och fet på söndagar. Man sover länge och hinner inte göra nåt, ligger i soffan tittar på tv osv. Helgen förövrigt har varit ganska bra, har tillbringat den med min bästavän. Igår gick vi en långpromenad vilket var riktigt skönt!

Förövrigt har min pappas nya tjej som han har träffat i typ 2 månader börjat flytta in sina saker. I fredags var jag och min lillebror hos mamma och sen när vi kom till pappa dagen efter hade hon tagit hit en massa saker och börjat hänga upp tavlor och skit. Mina föräldrar skilde sig nämligen i november pga att pappa träffade en tjej på krogen när mamma var med och en vecka senare ville han skilja sig. Patetiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0