tröttare

Hallå! Jag har varit så jäkla trött idag, så fort jag sätter mig skulle jag kunna somna. Så som tur var slutade vi tidigt så jag kunde åka hem och gå och lägga mig i min mjuka sköna säng och sova. Det är så sjukt jävla kallt ute, jag fryser ihjäl, börjar skaka och hackar tänder och spänner mig så jag får ont i ryggen. Idag åt jag lunch... 2 pannkakor, sylt och grädde. Fick en förjävla fin ångest, åh jag som har klarat att inte äta lunch den här veckan. Det var lika igår, hade inte ätit sen frukosten vid 6 tills jag kom hem vid 16, då tog jag 4 bitar choklad, ett äpple och ris och köttgryta, jag fattar inte varför man ska förstöra en hel dag bara genom att hetsa i sig när man kommer hem. Usch jag är så äcklig. Inte nog med det nu tog jag 2 rostade mackor, alltså jag kan inte stå emot, kroppen skriker efter mat och jag kan inte kontrollera den. Fuck. Ska iaf ut och gå ikväll som tur är, jävla fetto. Nu ska jag sova. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0