sliten

Är trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, huvudet hänger inte med alls. Jag har lust att döda alla i min omgivning, en i min klass sitter och sminkar sig över det gamla sminket och tittar i spegeln och putar med läpparna. Hon har alltid för korta tröjor och visar magen och sträcker på sig för att alla ska se. Dejtar killar från dejtingsidor och sover hos dom trots att hon aldrig träffat killen. Henne stör jag mig på något enormt. Något jag också stör mig på är tjocka människor som har tights och leggings utan att dra ner en tröja eller liknande över, nej då går vi och visar hela röven, mm snyggt. Fy fan börja aldrig med fluoxetin, att sluta sen är verkligen förjävligt. Har ständigt ont i huvudet, illamående, magvärk, fryser och svettas om vartannat, kan inte sova. Det känns seriöst som att jag ska dö. Jag stör mig på allt och alla, är arg och sur och har noll tålamod och min stubin är såhär kort __. Idag ska jag iaf beställa uppkörning och uppskrivning och umgås led bv en stund, enda personen jag klarar av. Måste vara med pojkvännen idag också vilket jag verkligen inte orkar eller vill, min dag suger hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0