lång dag

Godkväll! Idag har jag mamma och lillebror varit ute på långtur med hästarna, 1 mil blev det iaf! Vaknade 7 imorse, jag suger fan varför kan jag inte bara få sova. Blir hur trött som helst på dagen somnar så fort jag lägger mig, måste ställa alarm hela tiden ifall jag somnar hahah, jag är störd. Idag har jag ätit frukost, lunch och middag ca halva portioner. Annars har det inte hänt så mycket mer, jag pluggar för fullt har redovisning i engelska imorgon vilket jag känner att jag gärna kan hoppa över. Måste bara säga (skriva) en sak, jag får sånt otroligt dåligt samvete av att jag inte orkar/vill träffa t.ex. pojkvännen och min kompis från dagvården. Vi umgicks mycket förut och hon frågar gång på gång om vi ska ses men som den idiot jag är så hittar jag bortförklaringar hela tiden och slipper. Det är inte det att jag inte vill vara med henne utan det känns bara som att jag vill isolera mig överhuvudtaget. Äh nu ska jag försöka sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0