Hittade det!!!

Tjockislördag!

Dagens plan var att jag och bästavän skulle sova länge, baka valnötsbröd, gå en promenad, sola, handla ja vi hade mycket planer. Jag vaknade halv 9, läste körkortsteori och åt några godisar, väntade på att bv skulle vakna, när hon vaknade åt vi lite chips, mamma blev arg och sa att vi skulle äta frukost istället vilket vi lydde så snällt och gjorde, vi åkte till stan, köpte med oss hamburgare hem - som om ångesten inte redan var nog hög, åkte hem till pappa, han blev sur för att jag inte kom hem i tid till hästarnas lunch, vilket jag inte ser som ett problem då både han och M var hemma och dom behöver gå 20 meter och ge dom en påse hö. Sen gick vi iaf ut en liten promenad med hästarna men insåg snabbt att det var lite väl kallt så det blev en kortis, -22 grader så äckligt kallt! När vi kom in så åt vi kyckling och pommes och ett glas vatten. Pappa ställde fram en skål med chips, inte en bit har kommit in i min mun måste förfan skärpa mig. Som sagt så blev det inte så mycket av våran planerade dag.

Imorgon så måste vi kunna pricka av några saker på listan. Först ska vi sola som kan bli riktigt skönt nu när det är så kallt ute. Sen borde vi hinna med en längre promenad och förhoppningsvis baka bröd, annars får jag väl göra det i veckan istället om jag hinner, usch det är så mycket i skolan nu.

Förövrigt går mitt humör upp och ner, kan bli jätte förbannad utan någon direkt anledning. Ångesten blir bara värre och värre efter varje måltid, orkar inte. Var på äs-enheten igår och då fick jag en panikångestattack för att jag är så jävla fet och äcklig och klarade inte av att hon tittade på mig. Hade ätit en sallad med bv innan, en sallad, och den ångetsen jag fick av det var som om jag skulle ha ätit 1 kilo godis minst, fattar inte. Snäll som min terapuet är så stryker hon mig på kinden och håller om mig tills ångetsen går över.

Nu ska jag ta med min sovande bv upp i sängen och själv försöka sova. Godnatt!









I may have failed today but, tomorrow is a new day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0