Godmorgon

Hej! Min morgon började med ett jobberbjudande på 7 timmar idag som jag var tvungen att tacka nej till. Blev jätte ledsen, och nej jag grät inte haha! Fan det sög. Jaja det är som det är nu ska jag till skolan för en redovisning. Hade en muntlig redovisning i engelska igår som jag fick vg-mvg på. Igår var jag på äs-enheten och pratde med min andra behandlare, jag tycker om henne. Vi pratade inte om något speciellt hon sa att hon var orolig över min vikt och tycker inte att jag ska åka till Kina på fredag, men det ska jag. Jag vet jag har inte berättat resan men det kan avslöja alldeles för mycket så jag väljer att inte gå in på det. Förresten ha en bra alla hjärtansfag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0