dålig uppdatering

Hej! Jag har haft lite fullt upp på sistone och inte haft att skriva här när jag hade ledig tid. Kändes inte som att det fanns något vettigt att skriva, har man inget bra och säga kan man vara tyst eller hur är det? Vad har jag gjort dom senaste dagarna då? Jo jag har flyttat och skruvat upp hyllor i mitt rum, pluggat körkort och pluggat i skolan. Idag gjorde jag nämligen halkbanan idag vilket var väldigt roligt faktiskt.

Förövrigt så mår jag inte så bra, är väldigt ostabil i humöret som beror på nedtrappningen av medicinen. Blir arg på allt och alla, har inget tålamod, snäser osv. Samtidigt som jag har så ont i magen. Idag till lunch blev det en Cola- vanlig röd, tycker inte om light och allt vad det heter. Visst det är mycket kalorier i en vanlig cola men det ser jag oftast till att göra av med under dagen. Vissa stunder känner jag att jag faktiskt mår helt okej och 3 sek senare kan jag vilja dö och känner ingen mening. Jag hatar att vara så ostabil, får ingen kontroll. Medicinen gjorde att känslorna hamnade på ett längre "avstånd" och att få slippa den där värsta ångesten så det gick att prata om saker som var jobbiga. Man är som ett grått streck,jag brukar jämföra det med att man är som ett stillastående hjärta, det är bara ett rakt streck varken uppåt eller neråt.

Lovar att uppdatera bättre nu!




God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0