snökaos

Nu har snökaoset kommit hit, det är totalstopp på många vägar, inställda bussar och en massa olyckor. Själv sitter jag på en buss som egentligen ska åka på den vägen som det är stopp på, har åkt över en timme på någon bakväg i skogen med buss (?!) På samma smala skogsväg kommer det massa stora lastbilar som ska mötas. Busschauffören springer ut och in i bussen och folk kommer från alla hus hinkar med grus, situationen är helt knäpp haha! Jag kommer väl fram förr eller senare. Idag blir nog en bra matdag hinner antagligen inte fram till lunchen så sä behöver jag inte hitta på massa bortförklaringar för mina classmates. Det värstar att jag är så jävla skitnödig och det är så länge innan jag kommer hem höhö. Fuck. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0