mina föräldrar

Mina föräldrar, eller rättar sagt min pappa beter sig som en liten jävla unge. Exempel 1. Han och mamma har varit tillsammans i över 20 år och nu hejar han inte när han möter mamma i bilen. TROTS att det var han som skaffade en ny tjej och slängde ut mamma. Exempel 2. Jag skulle skjutsa in mamma och hennes kompis till krogen och då säger han i min bil? Jag: nej mammas. Han: bra :) liksom vad fan är problemet? Vad skulle det göra om jag skjutsade dom i hans bil? Oj vad farligt. Jag blir så förbannad! Han beter sig så jävla fittigt och på dagisnivå. Väx upp för fan du är en vuxen man! Han har ingen som helst anledning till att vara arg och elak mot mamma. Han har blivit en helt annan person, han har blivit ett svin helt enkelt. Han påstår att "alla" skäller på honom, det enda är sanningen som trycks upp i ansiktet på honom och därför är det "alla" andra som skäller. Men hur jävla konstigt är det att vi "skäller" på honom då, när han betett/beter sig som ett lass skit. Som man bäddar får man ligga. Jag älskar min pappa men hatar den han har blivit. Orkar snart inte med mer.

Kommentarer
Postat av: fd

känner igen det där problemen så himla mkt :/ vad är det för fel på de vuxna egenetligen? ibland undrar jag om det är jag som ska tag hand om min egna pappa för han kan inte sköta sig... men man har ju fullt upp med sig själv.... jag älskar också min pappa men ibland är allt bara så jobbigt!

2012-05-02 @ 15:41:52
URL: http://fighteveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0