I hate the girl who's staring back at me in the mirror

Ångesten har kommit på kvällsbesök, som så många andra kvällar. Hon river, sliter och hugger i mig. Gråten sitter som en klump i halsen. Jag orkar inte. Gör illa dig, gå och dö du förtjänar inte att leva du är så jävla ful, fet och äcklig, såna som du borde inte få finnas!!! Skriker hon till mig. Mitt liv är så jävla värdelöst, på riktigt alltså. Det finns ingenting som ens är lite intressant eller roligt. Gör precis samma saker dag ut och dag in. Dessutom har jag så mycket plugg att jag inte vet var jag ska börja, har heller ingen motivation till att ta tag i det heller. Det här håller inte längre. Jag vill dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0