är det här det bästa livet hade att ge

Igår skjutsade jag och bv pappa och hans tjej till och från krogen. Det tog så lång tid innan dom skulle hem så vi hade inget att göra så vi åkte till max och köpte en varsin milkshake.. 420 cal bara sådär, så jävla onödigt. Ångest. Dessutom blev det jätte sent innan vi kom i säng och vaknade därför sent. Jag hatar att sova bort halva dagen, det ger mig jätte mycket ångest, att man inte hinner allt man skulle vilja. Har dessutom ångest över att det är sista dagen på lovet och jag har inte gjort en enda hemtenta eller förberett mig inför muntliga nationella prov, då har jag allt kvar till nästa vecka.. åååååh! Nu ska vi ut på en lång promenad och bränna fett tills benen inte bär oss. Jävla äckel söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0